sobota, 15 listopada 2014

My Wonderland

Dużo się ostatnio dzieje i nie łatwo wszystko ogarnąć, ale pora napisać pierwszy post i się przywitać.

Zanim zechcesz przemierzać mój świat, zachęcam Cię do bliższego poznania ze mną - wtedy myślę, że szybciej odnajdziesz się w tej Krainie Czarów.
Nie chcę się rozpisywać, bo nie o to chodzi w tym blogu - chcę Cię zaskoczyć moją fantazją i czarami, które tworzą moje ręce, chcę Cię zaczarować, byś pokochał(a) rękodzieło tak jak ja i chcę Ci dać inspirację, bo jak się tylko chce nie ma nic niemożliwego - pamiętaj: zawsze musi być ten pierwszy raz!, a więc spróbuj...

Mam nadzieję, że odkryjesz w mojej Krainie Czarów wiele inspiracji dla siebie i zapragniesz tu wracać po kolejne małe cuda. Liczę, że będziesz odwiedzał(a) mnie często

Alice


Kreatywność to wymyślanie, eksperymentowanie, wzrastanie, ryzykowanie,
łamanie zasad, popełnianie błędów i dobra zabawa.
[Mary Lou Cook]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...