sobota, 6 grudnia 2014

Delikatnie mediowe Mikolajki

Kochani to znowu ja!
Wciąż próbuję, z całych sił, wciągnąć Was do mojego świata :) Dzisiaj mam dla Was Mikołajkową inspirację na kartki świąteczne.

Wcześniej już pisałam, że dostałam magiczny prezent z okazji dzisiejszego Dnia Małych Czerwonych Upominków... Musiałam wypróbować, jaki efekt da na kartkach srebrny tusz akrylowy SPLASH od 13 @rts. Nie wiem, czy będzie widać, ale spryskałam kartki tuszem oraz użyłam sztucznego śniegu od Viva Decor, żeby uzyskać efekt oprószenia śniegiem.

W czasie nocnego skubania wyczarowałam coś takiego...




Przyznam się, że tak mnie te kartki zaczarowały, że postanowiłam zrobić kolejne w tym stylu i tak dzisiaj mam szczęśliwą gromadkę :) Już jutro postaram się pokazać Wam resztę. Obiecuję! A póki co nacieszcie oczy tymi dwiema...






1 komentarz:

  1. Polecam karteczki Alicji. Jedyne w swoim rodzaju, kolorowe, wesołe... Każdy znajdzie coś dla siebie. Najważniejsze znaleźć pasje i ją rozwijać.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...