poniedziałek, 22 grudnia 2014

Nie tylko kartki

Kochani!

Dzisiaj mam dla Was zupełną nowość, bo u mnie podczas przygotowań do Gwiazdki pojawiły się nie tylko kartki. Dziś mam dla Was moją propozycję na świąteczne, oczywiście zaczarowane, dekoracje :)

Udekorowałam świeczkę pachnącym cynamonem, a potem stworzyłam jej do pary wiszący wianuszek - bo w Święta nikt nie powinien być sam.
O to moja parka...






Moją pracę zgłaszam na:

"Forma przestrzenna w świątecznym klimacie"
Kolorowy Jarmark
(do 27 grudnia 2014)

"Idzie zima!"
Crafftowy Ogródek
(do 23 grudnia 2014)


Trzymajcie kciuki!



3 komentarze:

  1. świeczka musi bosko pachnieć :) a wianek też cudowny ;) dziękuję za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku i wesołych Świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wianek drzwi już zdobi u mamy, a świeczka faktycznie pachnie bardzo intensywnie :)

      Usuń
  2. piękna interpretacja tematu wyzwania - dziękuję za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...