środa, 3 grudnia 2014

Prezenty mikolajkowe

Jak wasze prezenty mikołajkowe? 
U mnie Czerwony był w tym roku wcześniej - chyba byłam grzeczna :) Chociaż wątpię... sądzę, że to dlatego, żeby dogadać sprawę naszego świątecznego przedsięwzięcia, czyli...


Za to mój prywatny "Mikołaj" obdarował mnie czymś magicznym, czymś zupełnie nowym, czymś co pozwoli mi czarować w zupełnie inny niż dotąd sposób... Chcecie wiedzieć co to? Ja bardzo chcę Wam się pochwalić :)










Kwiatki oczywiście hand made by Marika Marek - z całego serca polecam jej funpage na facebooku Papierowe Kwiaty :)

A Wy wypatrujcie, bo już niedługo zacznę szybki kurs mediowy (ha ha już widzę jak wszystko jest upaćkane) i mam nadzieję, że i Was zaczaruję w nowy mixmediowo-nietuzinkowy sposób :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...