niedziela, 7 grudnia 2014

Zimowy krajobraz

Kocham scrapbooking, sama czaruję jak mogę, ale też przeglądam blogi z pracami innych podziwiając ich prace. Tak zauroczyłam się prześliczną "namiotową" kartką z zimowym pejzażem autorstwa jednej z projektantek DT - Moni.

Odsyłam Was kochani do jej bloga, gdzie znajdziecie to cudo i wiele innych:

Inspirując się pracą Moni, stworzyłam mój zimowy pejzaż - teraz i w mojej Krainie Czarów zagościła zima, chociaż na półce, skoro brak wciąż śniegu za oknem. Mam nadzieję, że chociaż Święta w tym roku będą białe :)





Dodatkowo na pracy możecie podziwiać piękne ręcznie robione poinsecje stworzone przez Marikę. Prawdziwy majstersztyk - są wręcz urzekające :)
Odsyłam Was do jej funpage'a na facebooku:
Znajdziecie tam również wiele innych małych kwiatowych cudeniek - polecam, bo sama się zaczarowałam, więc spotkacie je w wielu moich pracach :)



1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...