sobota, 31 stycznia 2015

Exploding box dla Dziadków

Przychodzę do Was Kochani znów nocą...

Zbliżają się wielkimi krokami Walentynki, pewnie czekacie na "miłosne" inspiracje... ale ja mam dzisiaj dla Was coś zupełnie innego! Taka jestem zagoniona i zaczarowana ostatnio, że trochę zaniedbałam wpisy z inspiracjami - za co bardzo przepraszam! Trochę się tego nazbierało i wciąż czeka na publikację...

Dzisiaj chcę Wam pokazać moją jedyną pracę dla Dziadków. Ja swoich już nie mam, ale chętnie wykonałam pudełko eksplodujące z tej okazji - na prośbę rodzeństwa T. :)
Mam nadzieję, że Dziadkowie byli zadowoleni!


Inspiracją dla boxa był cudownie miętowy papier Galerii Papieru z kolekcji Usłane Różami II 01. Wewnątrz mamy tekturkę pomalowaną gesso akrylowym oczywiście od 13@rts - staram się jak mogę ogarnąć media :) Kilka innych tekturek, przemycone zdjęcie vintage i cudowny stempelek digi od AliceCreations znaleziony na facebookowej grupie.










Nie mogłabym zapomnieć przecież o cudownych kwiatach Mariki, które już tradycyjnie wieńczą moje czary niczym wisienka na torcie. Odwiedźcie jej profil - naprawdę warto!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...