piątek, 5 czerwca 2015

Paris

Dzisiaj mało pisania, dużo czarowania i cała masa zdjęć :) Zrobiłam pierwszy interaktywny album - przy ogromnej pomocy i wsparciu ze strony Kaśki G. - oczywiście według tutoriali Scrapkate!
Chciałabym podziękować, że moje dobre duszki okazały mi tyle wsparcia, bo w pewnym momencie miałam już dość i bez nich nie dotrwałabym do końca... Zmęczenie materiału mnie chyba dopadło!? Mimo, że paryskie papiery UHK Gallery są bardzo wdzięczne w pracy :)
Ale, co najważniejsze i cieszy mnie najbardziej to fakt, że moja Młoda Para była zachwycona! (no i miało być MAŁO pisania :P)






















Moją pracę zgłaszam na:

"Wiosna w Paryżu"
Pracownia Rękodzieła SZOK
(do 10 czerwca 2015)



"Bon Voyage!"
Białe Kruczki
(do 30 czerwca 2015)



Trzymajcie kciuki!

5 komentarzy:

  1. pierwszy raz jest zawsze najtrudniejszy Alu! :) Pięknie Ci to wyszło, godziny spędzone nad albumem nie poszły na marne! No i połączyłaś Allo Allo z Paris'em, ja się jeszcze nie odważyłam :))))

    No i po tym przydługim wstępie dziękuję Ci za udział w wyzwaniu Białych Kruczków <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała pamiątka :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie oprawione wspomnienia :)
    Dziękuje za udział w zabawie PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...