sobota, 2 kwietnia 2016

Warsztaty albumowe z Katarzyna K. w Bialych Kruczkach

Ach te warsztaty w Białych Kruczkach...

Wiedziałam, że tu wrócę, ale nie sądziłam, że tak szybko... :) I to nie sama - bo Alicja wzięła tym razem ze sobą swojego Białego Królika :P Niestety to on zrobił największą furorę, nie ja...

Ale wracając do warsztatów! Były idealną okazją, żeby zrobić coś w końcu tylko dla siebie. Dzięki Kasi Kruczkowskiej - wspaniałej osobie, mega pozytywnej - stworzyłam interaktywny album, który zapełnię swoimi kompromitującymi zdjęciami :) Dziękuję kochana! A było tak:












Efektem pięciogodzinnej pracy w doborowym towarzystwie i z udziałem małego rozpraszacza-Maliniacza jest oto moje małe cudo:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...